Hallo iedereen,
Het is heel vreemd laatst kreeg ik ban door een bug. Toen kreeg ik een unban maar toen kon ik in geen een server en nu nog steeds niet ik heb css van TwG, Heb ook al een x opnieuw geinstalleerd maar werkte niet en hierbij vraag ik : Beste, TwG willen jullie me hierbij helpen.
Posted 16 May 2010 - 03:23 PM
Posted 16 May 2010 - 05:49 PM
het kan zijn dat je weer geband bent door de consol.
Dit kan doordat je bepaalde bestanden (scripts) in je cs map hebt staan.
Nu aangezien je steam/cs al opnieuw geinstalleerd hebt, zou alles alweer weg moeten zijn?
Best ook eens al je cs mapjes verwijderen indien je dit niet gedaan hebt.
Geef eens je steam id, dan zoek ik wel eens op of je geband bent of niet, zo niet dan ligt het probleem aan je pc denk ik wel
Nu aangezien je steam/cs al opnieuw geinstalleerd hebt, zou alles alweer weg moeten zijn?
Geef eens je steam id, dan zoek ik wel eens op of je geband bent of niet, zo niet dan ligt het probleem aan je pc denk ik wel
Posted 17 May 2010 - 04:45 PM
black_booster, on 16 May 2010 - 05:49 PM, said:
het kan zijn dat je weer geband bent door de consol.
Kan ik je niet geven want ik heb Nosteam en dan veranderd hij steeds
Posted 17 May 2010 - 10:02 PM
ow non steam ja dat verklaart veel denk ik
non steam is eigenlijk niet zo goed, maar ja dat is een andere zaak.
Het beste is gewoon om een steam id te kopen, zo kunnen we je nog sneller unbannen enzo in zoeen gevallen.
Maar over je probleem, best ff wachten op reactie van mats, die kan er het fijne van vertellen, maar je moet wel geduld hebben, want mats heeft het druk ...
non steam is eigenlijk niet zo goed, maar ja dat is een andere zaak.
Het beste is gewoon om een steam id te kopen, zo kunnen we je nog sneller unbannen enzo in zoeen gevallen.
Maar over je probleem, best ff wachten op reactie van mats, die kan er het fijne van vertellen, maar je moet wel geduld hebben, want mats heeft het druk ...
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Sign In
Create Account

Back to top