Jump to content

Zombie Escape server down?

• Please log in to reply
7 replies to this topic

Snoepzak

Snoepzak

Newbie

• Members
  • Pip
  • 6 posts
Telkens als ik join krijg ik een time out, er is de hele dag ook nog niemand op geweest?
Misschien even naar kijken anders verveel ik me vandaag :P

Tnx!

Hek

Hek

Advanced Member

• Donators level 1
  • PipPipPip
  • 316 posts
Klopt, zal wel met die update van het weekend te maken hebben! Hoop dat ie het snel weer doet, TwG is de enige ZE-server met no reload voor zover ik weet :)

Moet wel zeggen dat er vaak 0 spelers in de server zitten, en dat is jammer. Op een aantal Franse servers in m'n lijst zit altijd minimaal 30 mensen, dus ZE wordt wel degelijk gespeeld! Grootste verschil is de no reload regel, maar zombies lopen ook weer minder snel op de servers in Frankrijk.

Mijn punt, hoe krijgen we meer mensen naar #6?!

Snoepzak

Snoepzak

Newbie

• Members
  • Pip
  • 6 posts
Denk dat je daarvoor leuke plugins moet hebben die mensen leuk vinden.. Net als RollTheDice enzo :)
Maar belangrijkste is dat mensen terug komen, dus moet je ook een vast kliekje hebben.. ik join de server soms als er 1 iemand is en dan wachten we tot er 10 man in zit, zo vul je een server :)

Anders zet je er zolang bots op, die gekickt worden als mensen joinen ? :)

Dat werkt ook wel imo

Gr

Generation Kill

Generation Kill

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 261 posts
Bots gaat zeker niet werken, de ct's gaan dan niet wegrennen maar juist naar de T toerennen.
Posted Image
Posted Image
Posted Image
GotCha =D. | Ftw. | NoSounD : wie is generation
C.Soldier ᶠᶸᶜᵏ : Generation lol
C.Soldier ᶠᶸᶜᵏ : jah dan ben je zeker de pineut

Generation <3 Henkoe got 11 points (3,319) for God Like (12+ kills)
Ma!nhilL : generation you are great :D

Snoepzak

Snoepzak

Newbie

• Members
  • Pip
  • 6 posts
owja, klopt inderdaad ja!
misschien speciale bots voor zombie ? :)

ik denk trouwens dat jullie nu al aardig wat trouwe cs'ers aan het verliezen zijn aangezien de server nog steeds bugged.. krijg telkens een connection timeout :(

Mats

Mats

Administrator

• Administrators
  • 1882 posts
Zombiemod moet gefixed worden, zal tijdelijk even andere aan doen.
Posted Image

Hek

Hek

Advanced Member

• Donators level 1
  • PipPipPip
  • 316 posts
De versie die nu op de server draait is zeer oneerlijk voor zombies. Hoewel deze versie ook op andere servers gebruikt wordt, is er een belangrijk verschil: #6 heeft de no reload regel. Op deze manier is bijvoorbeeld een map als PotC opeens makkelijk te halen voor humans, iets dat met de vorige versie nauwelijks gebeurde.

Het mooiste zou dus de vorige versie zijn, waar de zombies meer snelheid hebben. Tot die tijd is het misschien een mogelijkheid om de no reload regel af te schaffen, om op die manier weer enige balans terug te krijgen.

Mats

Mats

Administrator

• Administrators
  • 1882 posts
Heb ze wat sneller gemaakt, zo beter?
Posted Image

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Deze website wordt gehost door Tweak
Deze website wordt gehost door Tweak