Jump to content

Green deed admin Abuse en discriminatie!

• This topic is locked This topic is locked
12 replies to this topic

Poll: Stem je in met mijn mening? (4 member(s) have cast votes)

Stem je in met mijn mening?

1. Ja (1 votes [25.00%] - View)

Percentage of vote: 25.00%

2. Nee (3 votes [75.00%] - View)

Percentage of vote: 75.00%

Vote

Bandit

Bandit

Advanced Member

• TwG Community Members
  • PipPipPip
  • 36 posts
Goeie dag,

Ik was op 10 januarie (om 20U20) aan het spelen op de surf server. Het was de map surf_mai_redone. Laurita stond op spawn en ik (Bandit) ook. En ineens begon Laurita te zeggen van als je binnen 10 seconden niet van spawn bent dan... Ok de laatste second ging ik weg en viel in Jail terwijl Laurita nog steeds op de spawn was. En green Slayde mij in jail!! En hij kilde Laurita niet terwijl ze langer op de spawn was.

Ten eerste: Green geloofde zomaar een doodgewone member want hij was zelf niet dood (misschien omdat het een meisje is :o )
Ten tweede: Hij slayde me ook al was ik niet meer op de spawn ( ADMIN ABUSE ) :wtf2:
Ten derde: Hij kilde Laurita niet ook al was ze langer op spawn! ( DISCRIMINATIE ) :wtf2:

Kijk het gaat me nu niet om die ene keer dat ik geslayed werd maar om het PRINCIPE.
Gewoon slayen mag volgens mij niet als je admin bent.

Groeten, Bandit

Laurita

Laurita

Advanced Member

• Donators level 1
  • PipPipPip
  • 172 posts
  • LocationEvery footstep that i take is a joy in my life how wonderfull it is to be here and alive! <3

View PostBandit, on 10 January 2011 - 09:04 PM, said:

Goeie dag,

Ik was op 10 januarie (om 20U20) aan het spelen op de surf server. Het was de map surf_mai_redone. Laurita stond op spawn en ik (Bandit) ook. En ineens begon Laurita te zeggen van als je binnen 10 seconden niet van spawn bent dan... Ok de laatste second ging ik weg en viel in Jail terwijl Laurita nog steeds op de spawn was. En green Slayde mij in jail!! En hij kilde Laurita niet terwijl ze langer op de spawn was.

Ten eerste: Green geloofde zomaar een doodgewone member want hij was zelf niet dood (misschien omdat het een meisje is :o )
Ten tweede: Hij slayde me ook al was ik niet meer op de spawn ( ADMIN ABUSE ) :wtf2:
Ten derde: Hij kilde Laurita niet ook al was ze langer op spawn! ( DISCRIMINATIE ) :wtf2:

Kijk het gaat me nu niet om die ene keer dat ik geslayed werd maar om het PRINCIPE.
Gewoon slayen mag volgens mij niet als je admin bent.

Groeten, Bandit

Nogmaals ik stond daar jouw in de gaten te houden en green ook toen ging green per ongeluk eraf dus hield ik je in de gaten toen hebben we je 10 sec gegeven om van die spawn af te gaan maar nee hoor je luisterde niet dus word je door green geslayed, een doodgewone member die niet liegt ja en die die zoverre vertrouwd wat ik zag je had 10 seconden en daarmee basta en je ging gewoon tot het uiterste ...je deed het er gewoon om... dus ja dat is de rede wrm ik geen kill kreeg omdat ik jou in de gate hiel voor green.. en ik weet niet wat je hier mee wil bereiken hoor bandit maar als ik jou was zal je geen admins meer uitdagen want je deed het er gewoon om.

imo is dit rechtvaardig dat die je geslayed had. want green is gewoon een goede admin die zich aan de regels houd en jij niet.

x Laur
Posted Image

black_booster

black_booster

Head Admin

• Head Admins
  • 2893 posts
  • LocationBrugge/België
Kijk laten we er duidelijk over zijn, een admin is baas over de server, als hij vindt dat hij moet slayen dan mag hij, vindt hij dat hij moet kicken/bannen of wat dan ook, dan mag hij.
Echter is het feit dat een admin zich wel aan bepaalde regels moeten houden die enkel binnenin de admin groep te vinden zijn, buitenstaanders hebben daar geen zakens mee.

Nu over jou voorbeeld, ik vind de slay terecht, een community member (die gescreend is door mijzelf) heeft wel degelijk de taak om mensen toch te waarschuwen, echter kunnen ze niet bepalen of een slay/kick/ban van toepassing zou moeten zijn (enkel de admins mogen daarin kiezen).
Het feit dat jij die personen uitdaagt zegt al genoeg... bovendien mag je blij zijn dat green niet bant ofzo. Hij deed het juist en dat is dat hij je waarschuwt, dat kan hij doen door ofwel je schriftelijk/mondeling te zeggen, slap/ slay of kick te doen. Dus van admin abuse is absoluut geen sprake van, het feit dat laurita daar bleef staan is gewoon om bewijzen van je daden vast te stellen. Onze community/clanmembers weten wat toegestaan is en wat niet en geloof me de straffen aan een member zijn veruit hoger dan aan gewone spelers, maar dat is omdat die spelers dan ook een voorbeeldfunctie hebben in onze ogen...

Ik hoop dat dit een antwoord bied op jou vraag.
Zijn er verdere opmerking gelieve ze hier te vermelden.
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Bandit

Bandit

Advanced Member

• TwG Community Members
  • PipPipPip
  • 36 posts

View PostLaurita, on 10 January 2011 - 09:10 PM, said:

Nogmaals ik stond daar jouw in de gaten te houden en green ook toen ging green per ongeluk eraf dus hield ik je in de gaten toen hebben we je 10 sec gegeven om van die spawn af te gaan maar nee hoor je luisterde niet dus word je door green geslayed, een doodgewone member die niet liegt ja en die die zoverre vertrouwd wat ik zag je had 10 seconden en daarmee basta en je ging gewoon tot het uiterste ...je deed het er gewoon om... dus ja dat is de rede wrm ik geen kill kreeg omdat ik jou in de gate hiel voor green.. en ik weet niet wat je hier mee wil bereiken hoor bandit maar als ik jou was zal je geen admins meer uitdagen want je deed het er gewoon om.

imo is dit rechtvaardig dat die je geslayed had. want green is gewoon een goede admin die zich aan de regels houd en jij niet.

x Laur

Ja en de laatste second was ik er vanaf gegaan en viel in jail, dus nie liggen zeveren gij...

Generation Kill

Generation Kill

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 261 posts
Green kan hier wel helderheid opgeven.
En loop ajb niet zo kinderachtig te doen met het + - systeem van forum, jullie hebben nu allebei weer neutraal.
Kan me ook niet schelen wie begon of welke gedachte er achter zit , het is niet daarvoor bedoeld ;)

Edit: pagina te lang open, zie BB reactie

Edited by Generation Kill, 10 January 2011 - 09:20 PM.

Posted Image
Posted Image
Posted Image
GotCha =D. | Ftw. | NoSounD : wie is generation
C.Soldier ᶠᶸᶜᵏ : Generation lol
C.Soldier ᶠᶸᶜᵏ : jah dan ben je zeker de pineut

Generation <3 Henkoe got 11 points (3,319) for God Like (12+ kills)
Ma!nhilL : generation you are great :D

P34nut

P34nut

Mouse-Control

• Server Admins
  • PipPipPip
  • 541 posts
  • Locationwww.mouse-control.nl

View PostBandit, on 10 January 2011 - 09:14 PM, said:

dus nie liggen zeveren gij...
Wat ik nou niet begrijp bandit is dat je dus weer aan het uitlokken bent, dit doe jij vaker, veel vaker.
Admins en members krijgen dat door en dan is het toch logisch dat ze een oogje op je houden!
All you need to change the world is one good lie and a river of blood
Mats - Tweakgaming.com: hop aan t werk luie donder
*DEAD* Mats - Tweakgaming.com : head admins zijn watjes
‎"Lauritaá :]‎"‎: neej ik ben seks verslaafd meer dan dat niet‎‬‎
Laurita :]: geef mij maar seks dan ben ik ook dronken.

www.mouse-control.nl

Bandit

Bandit

Advanced Member

• TwG Community Members
  • PipPipPip
  • 36 posts

View Postblack_booster, on 10 January 2011 - 09:12 PM, said:

Kijk laten we er duidelijk over zijn, een admin is baas over de server, als hij vindt dat hij moet slayen dan mag hij, vindt hij dat hij moet kicken/bannen of wat dan ook, dan mag hij.
Echter is het feit dat een admin zich wel aan bepaalde regels moeten houden die enkel binnenin de admin groep te vinden zijn, buitenstaanders hebben daar geen zakens mee.

Nu over jou voorbeeld, ik vind de slay terecht, een community member (die gescreend is door mijzelf) heeft wel degelijk de taak om mensen toch te waarschuwen, echter kunnen ze niet bepalen of een slay/kick/ban van toepassing zou moeten zijn (enkel de admins mogen daarin kiezen).
Het feit dat jij die personen uitdaagt zegt al genoeg... bovendien mag je blij zijn dat green niet bant ofzo. Hij deed het juist en dat is dat hij je waarschuwt, dat kan hij doen door ofwel je schriftelijk/mondeling te zeggen, slap/ slay of kick te doen. Dus van admin abuse is absoluut geen sprake van, het feit dat laurita daar bleef staan is gewoon om bewijzen van je daden vast te stellen. Onze community/clanmembers weten wat toegestaan is en wat niet en geloof me de straffen aan een member zijn veruit hoger dan aan gewone spelers, maar dat is omdat die spelers dan ook een voorbeeldfunctie hebben in onze ogen...

Ik hoop dat dit een antwoord bied op jou vraag.
Zijn er verdere opmerking gelieve ze hier te vermelden.

Ok als wij daar dan geen zaken bij hebben hoe weten we dan wat de regels zijn? En hoe kunnen we dan een admin abuse vaststellen als we toch de regels niet weten... <_<

GreEn

GreEn

Advanced Member

• Donators level 1
  • PipPipPip
  • 1005 posts
  • Locationholland
ha,

Ik stond met laurita op Ct, en Laurita wees jou erop om van spawn af te gaan na de 10 seconde, waarop jij zei: en anders?

Ten eerste: je hoort te luistere naar een member, die gewoon een vraag stelt en op een vriendelijke manier nog!

Ten tweede: ik zat mee te kijken, met me awp, boven de toren. En je ging er veel te laat af.

Ten derde: waarom zou ik laurita slayen? Zij blijft niet op spawn hangen (zij deed haar plicht om jou eraf te halen)

en daarna nog bijdehand doen met: ja omdat ze een meisje/vrouw is, als ik wil slay ik meisjes/vrouwen ook, maar zei deed niks verkeerd, jij wel want jij gaat niet van spawn af.

Btw, waarom moet je op spawn blijven hangen?

Green.
Posted Image
black_booster : de dag dat ik cheat word ik gay en loop ik in mijn naakie door heel holland
<19:46:00> You were banned permanently from the server by ‎"‎‪black_booster‎‬‎‎"‎ (120)
<22:30:17> You were banned for 3 hours from the server by "happychup"
<22:14:27> You were banned for 15 seconds from the server by "Iceman"
<20:33:16> You were banned permanently from the server by "Robin." (IKKEEEEEEE)
<21:02:41> You were banned permanently from the server by "Robin."
<19:25:18> You were banned permanently from the server by "Robin." (DAG DAG)
Who is the next guy who gonna ban me ? :D

vrijdag 23 september 2011
21:19 - Evil Eviler Evilest: fuck you
21:19 - Green.: :(
21:19 - Evil Eviler Evilest: hacks
Evil Eviler Evilest is now Offline.

GreEn.:If I was you, then I should practise my english before you join TwG...
Sycros :Indeed Green, tho I think he has some sickness or something. I ain't sure tho I think it was him.

Angelheartz: ik ga buiten tikkertje spelen! later
GreEn.: tikkertje? ahahhahahahahhaah
Angelheartz: haha, ik bedoel: ik ga buiten voetballen.
GreEn.: hahaha ja jij wel hahhaha
‎"‎‪Angelheartz‎‬‎‎"‎ disconnected ‎(leaving‎)‎

17:55 - Arnout: hollandse meiden durven goe losgaan
17:55 - GreEn...: jep
17:55 - Arnout: en gaan vaak naakt :p
17:55 - GreEn...: eindelijk een belg die smaak heeft
17:56 - Arnout: ik ben maagd

black_booster

black_booster

Head Admin

• Head Admins
  • 2893 posts
  • LocationBrugge/België
het feit is dat je je aan de server regels moet houden, wij willen niet de punten van wat een admin mag of niet mag zomaar aan de grote klok hangen omdat we dan net zoals dit hier, van die onnodige complaints krijgen...
de admins weten wat mag en wat niet mag indien een admin zou slayen/kicken/bannen wegens een reden die niet in de regels vermeld staat, dan mag een speler klacht indienen en dan is het aan de headadmins (of mats) om te bepalen of die admin over de schreef is gegaan.
Wij verwachten niet dat de spelers de admins controleren, daarvoor zijn de headadmins ;)
Posted Image
Posted Image
Posted Image

BloodyAnge1

BloodyAnge1

Advanced Member

• TwG Community Members
  • PipPipPip
  • 268 posts
Wasn't this the English section? All of you please write in English or move to the Dutch section. Thank you.

P.S. I ain't some one who respect's the rules so much, but I'm damn curious whats Green accused for xD

Generation Kill

Generation Kill

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 261 posts
For slaying someone who was too long on spawn, and a member was watching that person to confirm he was there, the player didnt find it fair cause in his opion he wasnt too long and the member was there too long too.
Posted Image
Posted Image
Posted Image
GotCha =D. | Ftw. | NoSounD : wie is generation
C.Soldier ᶠᶸᶜᵏ : Generation lol
C.Soldier ᶠᶸᶜᵏ : jah dan ben je zeker de pineut

Generation <3 Henkoe got 11 points (3,319) for God Like (12+ kills)
Ma!nhilL : generation you are great :D

Bandit

Bandit

Advanced Member

• TwG Community Members
  • PipPipPip
  • 36 posts

View PostGreEn, on 10 January 2011 - 09:25 PM, said:

ha,

Ik stond met laurita op Ct, en Laurita wees jou erop om van spawn af te gaan na de 10 seconde, waarop jij zei: en anders?

Ten eerste: je hoort te luistere naar een member, die gewoon een vraag stelt en op een vriendelijke manier nog!

Ten tweede: ik zat mee te kijken, met me awp, boven de toren. En je ging er veel te laat af.

Ten derde: waarom zou ik laurita slayen? Zij blijft niet op spawn hangen (zij deed haar plicht om jou eraf te halen)

en daarna nog bijdehand doen met: ja omdat ze een meisje/vrouw is, als ik wil slay ik meisjes/vrouwen ook, maar zei deed niks verkeerd, jij wel want jij gaat niet van spawn af.

Btw, waarom moet je op spawn blijven hangen?

Green.

ja, is dat je excuus?
1) Ik vond Laurita haar toon helemaal niet vriendelijk, en staat het soms in de regels dat ik naar members moet luisteren? Ik dacht het niet.. (even een linkje voor je: http://forum.tweakga...g-server-rules/ )
2) ok je zou me kunnen slayen als ik nog op spawn bleef zelfs na die tien seconden maar ik ging eraf tijdens de laatste..
3) Dat is dan allemaal goed en wel maar maar zij was er wel langer dan ik. Dus je moest haar er ook op wijzen (eventueel met slay)
4) Ik weet zeker dat het daarom is ***.
5) Zijn dat jou zaken soms? maar ik zal het vertellen.. Ik wou iets uittesten bij deze map aan spawn. Ik ben namelijk ook aan een map bezig...

Het werd wat veel, even met kleurtjes gewerkt anders snapt ie het niet..

black_booster

black_booster

Head Admin

• Head Admins
  • 2893 posts
  • LocationBrugge/België
euh bandit je mag ff stoppen met zo bijdehands te doen... die server regels moeten nog upgedate worden, ging ik doen na men examens, das in enkele weken, tot dan toe weten de admins wat mag en wat niet mag en ik zal nu closen want je negeert mijn replies en je zoekt gewoon redenen om te stoken!
Ik heb je alles goed uitgelegd. Het gaat er hem niet om dat je naar members moet luisteren, de admin heeft op zijn manier gewaarschuwd, punt uit!
Ik zal nu sluiten want verder replies trekken op niets !
Posted Image
Posted Image
Posted Image

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Deze website wordt gehost door Tweak
Deze website wordt gehost door Tweak