Jump to content

Dutchwar/Dutchcentral

• Please log in to reply
6 replies to this topic

ketchup

ketchup

Newbie

• Members
  • Pip
  • 2 posts
Hallo,

Klopt het dat Tweakgaming vroeger Dutchcentral heette en daarvoor nog Dutchwar?

Grtz.

black_booster

black_booster

Head Admin

• Head Admins
  • 2893 posts
  • LocationBrugge/België
Bij mijn weten heette tweakgaming vroeger tweakgaming, maar tweakgaming is wel gefuseerd met nicemaps
Posted Image
Posted Image
Posted Image

ketchup

ketchup

Newbie

• Members
  • Pip
  • 2 posts

View Postblack_booster, on 09 February 2011 - 03:03 PM, said:

Bij mijn weten heette tweakgaming vroeger tweakgaming, maar tweakgaming is wel gefuseerd met nicemaps

Ah okee.

Want ik zat een beetje te googelen hiernaar. En kwam toen hierop: http://www.omaclan.nl/
Daar staat:

De oude dutchwar servers hebben nieuwe ips en een nieuwe naam:

82.197.223.123:27015 Tweakgaming #3 Public
82.197.223.124:27015 Tweakgaming #4 Public
82.197.223.125:27015 Tweakgaming #5 wintermaps Public

De website nu nog : http://www.dutchwar.nl
De website ooit : http://www.tweakgaming.nl

Het is trouwens wel erg lang geleden (2002-2004 ongeveer)

black_booster

black_booster

Head Admin

• Head Admins
  • 2893 posts
  • LocationBrugge/België
oooh de ips kloppen wel met de huidige servers ...
Het kan wel zijn, ik ben hier nog maar 2 jaar actief op, mats en jan post zijn de enigste die daar antwoord kunnen op geven :)
Posted Image
Posted Image
Posted Image

K0n!jn

K0n!jn

Newbie

• Members
  • Pip
  • 1 posts
Hoi, ik kwam hier door toevallig te googlen op Dutchcentral en ik denk; ik helder dit even op.

In den oude tijden draaide er een server genaamd DutchCentral.net, deze ging na een paar succesvolle jaren offline door financiële problemen.
Kort daarna werd er door nieuwe gëintereseerden Dutchcentral.nl opgericht, wat niets met de oude community te maken had maar alsnog oude leden aantrok door de naam.

Om te voorkomen dat deze ook werd afgesloten werd uiteindelijk de fusering/overname met Dutchwar.nl aangegaan.
En vrijwel meteen hierna werden (in ieder geval de CounterStrike-servers) overgenomen door Tweakgaming. :)

Dit allen uit het oogpunt van een oude CS-speler die op alle 4 de servers heeft gespeeld, dus verdere technische informatie zou ik niet kunnen geven.

Hope it helps.
- K0n!jn

View Postketchup, on 09 February 2011 - 02:53 PM, said:

Hallo,

Klopt het dat Tweakgaming vroeger Dutchcentral heette en daarvoor nog Dutchwar?

Grtz.

TheSaboteur!

TheSaboteur!

Advanced Member

• Donators level 1
  • PipPipPip
  • 733 posts
  • LocationRotterdam!
weer wat geleerd :D
Shit happends
Posted Image

SilverSoldier

SilverSoldier

Newbie

• Members
  • Pip
  • 1 posts
Hey N!jn,

jij ook hier! :mrgreen:

Ik speelde vroegâh net zoals Kon!jn op de DutchCentral.net servers. Er was toen ook een grote gezellige community. er was in 2002 zelfs een meeting met een aantal clans, die van DC.net hun thuisbasis hadden gemaakt. In het begin was het 1 Counter-Strike server, later 2 en op het laatst ook een DoD en nog een paar andere game server totdat helaas de stekker eruit werd getrokken.

Jaren later kwam ik in contact met Jan Post, die al eerder genoemd is in deze topic. Dat was ten tijde van Dutchwar. Samen met een clanmaat en nog 1 of 2 anderen waren wij admins op de Dutchwar CS (of CSS? weet het niet meer) server(s?).

We haddden ook een admin meetinkje gehouden op een Gameplay beurs destijds in Utrecht. :) 't zou best eens kunnen dat de server(s) toen al Tweakgaming heette, want op die beurs stond toen ook onze sponsor: TweakDSL! :mrgreen: Kan me herinneren dat we daar Tweak stickers en blikjes hadden gescoord. :grin:

Ik heb wel eens op de CSS Dutchcentral.NL server gespeeld, kwam toen geen bekenden meer tegen.

Even gespit in m'n email en een emailtje van 2005 gevonden :P ;

Dutchcentral [at] hotmail.com:
Eej silversoldier ;)had je nog interesse om dc admins te gaan begeleiden voor cs 1.6?ik heb de server helemaal vernieuwd en er staat nu ook amxmod op :)Ik ga nu langzaam aan op zoek naar een admin team mocht jij ook nog mensen weten laat het me weten.Ik wil ongeveer 10 a 12 admins bij elkaar hebben die het liefst 18 of ouder zijn en eventueel intresse hebben in een war team te starten.want wil voor 1.6 minimaal 1 war team maken van 5 man.En eventueel een 2de team van ook 5 man.Ik zal namelijk ook een war server gaan maken zodat we daarop kunnen warren.Mocht je nog meer regels kunnen bedenken stuur ze maar door zodat we een mooi overeenkomstje kunnen maken voor de admins. Spreek je anders wel op msn. Greetz The Dude aka Gregor.

LoL :) Dat was dus de head admin van DC.nl ;)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Deze website wordt gehost door Tweak
Deze website wordt gehost door Tweak