vanuit de secret van 20-12-06 naar buiten schieten moet verboden worden. ten eerste je kan diegene niet zien en hij jou wel. ten tweede diegene heeft eindeloos ammo omdat er allemaal autosnipers in zitten.
Posted 19 February 2011 - 01:12 PM
Posted 19 February 2011 - 01:15 PM
dit is ook deels verboden, maar enkel voor in jail te schieten.
vind ook dat dit verboden moet zijn van daaaruit te schieten of te campen, niemand kan je erin zien.
vind ook dat dit verboden moet zijn van daaaruit te schieten of te campen, niemand kan je erin zien.
Like the Russians say: Icewolf u hacke
Skaper damn 1 shots :QQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQ
Posted 19 February 2011 - 03:13 PM
yup ze hebben alle 2 gelijk, maar zowiezo jailkillen in elke map is al verboden en ik vind dat dit ook verboden moet worden bij die map
Boxxy goes trollin: nom nom nom h eb me piemel in me hand en ben helicopter bewegingen aan het maken SJOEM SJHOEM SJOEM!
Skaper: Een pussy rooie rozen!
Black_Booster: stelletje nobos!
Scarbunny: Ninja ben jij turks?
Ninja: Voel is even lekker aan je voorhoofd mafketel
Posted 19 February 2011 - 04:12 PM
Dudes srsly cry some more. Je kan er meteen naar toe gaan (ook zonder grav). Ga anders ergens anders spelen als deze map op is. Zo is de map nou eenmaal gemaakt.
Posted 19 February 2011 - 05:05 PM
waar slaat het op man... omdat een map zo is gemaakt hoef je niet meteen zo te spelen das ook met die secret als je niet naar beneden mocht schieten had de mapmaker wel een vloer gemaakt waar je niet doorheen kan schieten..... het slaat nergens op die spot boven de jail dat je naar buiten kan schieten.
Posted 19 February 2011 - 05:34 PM
hij heeft gelijk rinkana ^^
Boxxy goes trollin: nom nom nom h eb me piemel in me hand en ben helicopter bewegingen aan het maken SJOEM SJHOEM SJOEM!
Posted 19 February 2011 - 08:40 PM
Het is misschien wel irritant, maar kom op zo heb je op elke map wel dingen die niet leuk zijn.
En om nu de nadelen even te bagatelliseren;
Je kan hem niet zijn; Hij killt je 9 vd 10 x toch niet dus weet je waar die zit. En als iemand achter je staat zie je em ook niet en kan die je ook killen.
Hij heeft eindeloos ammo. Dat klopt, maar als je de autosnipe hoort weet je genoeg. En buiten de jail secret ligt ook genoeg ammo. En mocht je regen ammo hebben heb je ook eindeloos ammo dus das geen excuus.
En om nu de nadelen even te bagatelliseren;
Je kan hem niet zijn; Hij killt je 9 vd 10 x toch niet dus weet je waar die zit. En als iemand achter je staat zie je em ook niet en kan die je ook killen.
Hij heeft eindeloos ammo. Dat klopt, maar als je de autosnipe hoort weet je genoeg. En buiten de jail secret ligt ook genoeg ammo. En mocht je regen ammo hebben heb je ook eindeloos ammo dus das geen excuus.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Posted 25 February 2011 - 12:16 PM
nouuuu sommige mensen hebben zo goede aim dat je voordat je het weet al dood bent. ik zette 2 stappen kreeg 3 kogels op mn hoofd met autosniper :\ . dan weet je wel waar hij is maar is het al te laat. en bijv. als je met iemand aan het duellen bent met sniper en je staat even stil kan je zo 2 headshots krijgen van de kerel in de cube met autosniper dus dan heeft het ook niet zoveel nut dat je hem hoort.
het duurt ook een tijdje tot je in de secret kan.
het duurt ook een tijdje tot je in de secret kan.
Posted 25 February 2011 - 12:52 PM
zoals het nu is vind ik het prima, jail killen is in deze map verboden (ivm met portal camp). Ik ben het helamaal eens met Deluxe.
BTW nina, voor zover ik weet mag je in andere maps wel jail killen!?
Posted 25 February 2011 - 06:00 PM
lifesantbestkiller, on 25 February 2011 - 12:52 PM, said:
zoals het nu is vind ik het prima, jail killen is in deze map verboden (ivm met portal camp). Ik ben het helamaal eens met Deluxe.
jail kill is niet helemaal verboden. je mag op de ring buiten de bol mag je naar binnen schieten want iedereen binnen ziet jou buiten terwijl er een paar vlakken niet zichtbaar zijn voor degene die buiten is.
Posted 25 February 2011 - 06:28 PM
Its extremly easy to kill people in the secret so don't complain about the secret
Posted 25 February 2011 - 06:45 PM
en voor mensen die onder de lvl 200 zijn en een persoon met 500 hp moeten killen?
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Sign In
Create Account

Back to top