As some might know Robin has been VAC banned for using cheats. Until now we didn't have much proove although he had been in contact with players who've been banned by us in the past. We stood behind him the whole time even though it didn't look well for him. Now we've found enough evidence that conviced us that he was and still is cheating.
We therefor kicked him out of tweakgaming admin staff, members & community! We do not tolerate cheaters and persons who are in the community (as member, admin or headadmin) should be 100% cheatfree!
The evidence that convinced us (it's by the way a series of facts) has been taken by a fellow admin:
http://www.afbeeldingenuploaden.nl/uploads/356304steampagerobin.jpg
http://www.afbeeldingenuploaden.nl/uploads/570423HAKKERRRr.jpg
Let this be a warning for all admins and players, we do NOT tolerate cheaters!
This decission has been made by headadmin Black_booster, with approval of Mats!
Toggle shoutbox Shoutbox
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Posted 06 January 2012 - 07:03 PM
Posted 06 January 2012 - 07:21 PM
kthxbai.
Posted 06 January 2012 - 07:22 PM
Daarom datk 100 euro donate eh? Lols Niemand ooit gehoord van een trollbot. L0l
Nou ja bekijk et zou mats heeft ze geld binnen dis hijs blij
Nou ja bekijk et zou mats heeft ze geld binnen dis hijs blij
Posted 06 January 2012 - 07:29 PM
You can buy everything with money, even feelings of guilt and your last donation was in november before this all started ...
Posted 06 January 2012 - 08:04 PM
HAXHAXHAXHAXHAXHAXHAXHAXHAXHAXHAXHAX nu nog meer mensen busten en TwG is weer clean 
Toch wil ik die redenen wel is horen? Iedereen heb recht om te weten om waarvoor die gekicked (bewijs)
@Now we've found enough evidence that conviced us that he was and still is cheating.
So give us the reasons
Toch wil ik die redenen wel is horen? Iedereen heb recht om te weten om waarvoor die gekicked (bewijs)
@Now we've found enough evidence that conviced us that he was and still is cheating.
So give us the reasons

black_booster : de dag dat ik cheat word ik gay en loop ik in mijn naakie door heel holland
<19:46:00> You were banned permanently from the server by "black_booster" (120)
<22:30:17> You were banned for 3 hours from the server by "happychup"
<22:14:27> You were banned for 15 seconds from the server by "Iceman"
<20:33:16> You were banned permanently from the server by "Robin." (IKKEEEEEEE)
<21:02:41> You were banned permanently from the server by "Robin."
<19:25:18> You were banned permanently from the server by "Robin." (DAG DAG)
Who is the next guy who gonna ban me ? :D
vrijdag 23 september 2011
21:19 - Evil Eviler Evilest: fuck you
21:19 - Green.: :(
21:19 - Evil Eviler Evilest: hacks
Evil Eviler Evilest is now Offline.
GreEn.:If I was you, then I should practise my english before you join TwG...
Sycros :Indeed Green, tho I think he has some sickness or something. I ain't sure tho I think it was him.
Angelheartz: ik ga buiten tikkertje spelen! later
GreEn.: tikkertje? ahahhahahahahhaah
Angelheartz: haha, ik bedoel: ik ga buiten voetballen.
GreEn.: hahaha ja jij wel hahhaha
"Angelheartz" disconnected (leaving)
17:55 - Arnout: hollandse meiden durven goe losgaan
17:55 - GreEn...: jep
17:55 - Arnout: en gaan vaak naakt :p
17:55 - GreEn...: eindelijk een belg die smaak heeft
17:56 - Arnout: ik ben maagd
Posted 06 January 2012 - 08:17 PM
als je dan toch bewijzen wilt:
1 hij kwam in contact met mensen die cheaten, waarvan hij niet wist dat ze cheaten, als admin zou je dat moeten zien, maar goed wij hebben het door de vingers gezien. Daarna volgde een VAC ban wegens cheaten, alweer hebben wij hem geholpen door hem unban request te laten doen. Daarna kregen we een bericht op het forum dat hij zal stoppen als admin zijnde, dat hij ook iemand anders in zijn plaats wou (wat ik al bizar vond aangezien er op dat moment genoeg admins waren). Vervolgens krijgen velen mensen spam van hem die linken van cheatsites doorzenden, in mijn ogen krijg je dit enkel doordat je bezig bent met cheats, ze gebruikt, download of wat dan ook. Mij moet je uitleggen hoe ik nooit zoiets heb en hoe ik nog nooit in zoeen situaties geraakt ben terwijl ik al 13 fucking jaar cs speel. Zulke zaken krijg je alleen maar als je met cheats bezig bent en als je anders beweert dan ben je in mijn ogen een dikke idioot.
Admins moeten 100% cheatvrij zijn, niet 99% niet 99.99999999% maar 100%!
ik wil erbij zeggen dat ik robin vertrouwd heb in zulke zaken en dat ik meerdere keren gesproken heb met hem en hem duidelijk gevraagd heb of hij wel cheatte, telkens weer zei hij van niet en ik geloofde hem op zijn woord, maar dit gaat tegen elke logica in dus kan ik slechts concluderen dat hij mij aangelogen heeft en daar til ik zeer zwaar aan!
1 hij kwam in contact met mensen die cheaten, waarvan hij niet wist dat ze cheaten, als admin zou je dat moeten zien, maar goed wij hebben het door de vingers gezien. Daarna volgde een VAC ban wegens cheaten, alweer hebben wij hem geholpen door hem unban request te laten doen. Daarna kregen we een bericht op het forum dat hij zal stoppen als admin zijnde, dat hij ook iemand anders in zijn plaats wou (wat ik al bizar vond aangezien er op dat moment genoeg admins waren). Vervolgens krijgen velen mensen spam van hem die linken van cheatsites doorzenden, in mijn ogen krijg je dit enkel doordat je bezig bent met cheats, ze gebruikt, download of wat dan ook. Mij moet je uitleggen hoe ik nooit zoiets heb en hoe ik nog nooit in zoeen situaties geraakt ben terwijl ik al 13 fucking jaar cs speel. Zulke zaken krijg je alleen maar als je met cheats bezig bent en als je anders beweert dan ben je in mijn ogen een dikke idioot.
Admins moeten 100% cheatvrij zijn, niet 99% niet 99.99999999% maar 100%!
ik wil erbij zeggen dat ik robin vertrouwd heb in zulke zaken en dat ik meerdere keren gesproken heb met hem en hem duidelijk gevraagd heb of hij wel cheatte, telkens weer zei hij van niet en ik geloofde hem op zijn woord, maar dit gaat tegen elke logica in dus kan ik slechts concluderen dat hij mij aangelogen heeft en daar til ik zeer zwaar aan!
Posted 06 January 2012 - 08:27 PM
woah robin! wtf!
Anyway if you want players to be 100% cheat free then you should ban Green.
Green knows what I am talking about and he knows I am serious!
Anyway if you want players to be 100% cheat free then you should ban Green.
Green knows what I am talking about and he knows I am serious!
Posted 06 January 2012 - 08:31 PM
let me say that robin hasn't been banned on our servers, but been removed as admin and member from the twg community ... green isn't a twg admin anymore so as long as he isn't cheating on the server then he won't get banned...
Posted 06 January 2012 - 09:05 PM
Meh, nooit gevraagd.
As je erop staat dat ik ban waarom ben ik dan niet bant van server?
Maar goed ik ga hier geen woorden aan vuil maken omdat ik toch niet zoveel css meer speel maar dits gwn, tjah naa den hond zn kloten zeg maar.
Meh, nooit gevraagd.
As je erop staat dat ik ban waarom ben ik dan niet bant van server?
Maar goed ik ga hier geen woorden aan vuil maken omdat ik toch niet zoveel css meer speel maar dits gwn, tjah naa den hond zn kloten zeg maar.
Posted 06 January 2012 - 09:54 PM
en ik vond deze Topic sad .. maarjah nie alle mensen zijn zo , ik vind het heel erg over robin & ik heb die spam berichten niet gehad van hem of nooit gemerkt dat hij cheate maar als het zo blijkt te zijn dan is het zo
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Sign In
Create Account
This topic is locked

Back to top